Кошик
39 відгуків
Фінальний розпродаж! Більше 1000 позицій !Прайс (Супер-Опт)
+38 0 935-117-961
+38 0 980-835-450
Наявність документів
Знак Наявність документів означає, що компанія завантажила свідоцтво про державну реєстрацію для підтвердження свого юридичного статусу компанії або фізичної особи-підприємця.
Кошик

Умови доставки та оплати

Способи доставки

  • Нова Пошта (від 30 / 40 грн.)Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 450 грн.Відправляємо впродовж 1-2 днів. Доставка зазвичай займає 1-3 дні. Здійснюється за рахунок покупця згідно тарифів транспортної компанії: https://novaposhta.ua/basic_tariffs . Вартість послуги "Грошовий переказ (Післяплата)" складе: 20 грн. +2% від суми. УВАГА! Замовлення на суму до 150 грн. відправляємо тільки на умовах 100% передплати.
  • Укрпошта ЕКСПРЕС -20% (від 23 / 29 грн.)Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 450 грн.Відправляємо впродовж 1-2 днів. Доставка від 2 до 6 робочих днів. Посилки до 30 кг! Здійснюється за рахунок покупця згідно тарифів транспортної компанії: https://ukrposhta.ua/zamoviti/ukrposhta-ekspres/tarifi/ Вартість послуги "Грошовий переказ (Післяплата)" складе: 1% від суми, та не менше 5 грн. УВАГА! Замовлення на суму до 150 грн. відправляємо тільки на умовах 100% передплати.
  • Ін-Тайм (від 18 / 28 грн.)Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 450 грн.Відправляємо впродовж 1-2 днів. Доставка зазвичай займає 2-4 дні. Здійснюється за рахунок покупця згідно тарифів транспортної компанії. Вартість послуги "Повернення післяплати" складе: 15 грн. +2% від суми. УВАГА! Замовлення на суму до 150 грн. відправляємо тільки на умовах 100% передплати.
  • Доставка Delivery -10% Склад-СкладБезкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 1 000 грн.Відпавляємо впродовж 1-2 днів. Доставка зазвичай займає 1-3 дні. Здійснюється за рахунок покупця згідно тарифів транспортної компанії. Знижка 10% на доставку замовлень, оформлених через корзину, по усій Україні. Відправляємо лише сплачені замовлення вагою більше 5 кг.

Способи оплати

  • Оплата картой Visa, Mastercard - LiqPayБез комісії! Швидко та зручно! Безпечно: кошти надходять на р/р компанії
  • Покупка без риска
  • На картку ПриватБанкуБезготівковий переказ на картку VISA або оплата через термінал самообслуговування в повному обсязі - 100% передплата. Реквізити надсилаємо в SMS після підтвердження наявності товару. Будьте уважні, за фактом оплати замовлення вважається підтвердженим!
  • Наложенный платеж "Нова Пошта"Тільки для товарів зі статусом "В наявності". Вартість послуги "Грошовий переказ (Післяплата)" (рос.: Наложенный платёж) транспортної компанії "Нова Пошта" складе: 20 грн. + 2% від суми переказу. УВАГА! Замовлення на суму до 150 грн. відправляємо лише на умовах 100% передплати.
  • Повернення післяплати "УкрПошта"Тільки для товарів зі статусом "В наявності". Вартість послуги "Грошовий переказ (Післяплата)" (рос.: Наложенный платёж) компанії "УкрПошта" складе: 1% від суми переказу, але не менше 5 грн. УВАГА! Замовлення на суму до 150 грн. відправляємо лише на умовах 100% передплати.
  • Повернення післяплати "Ін-Тайм"Тільки для товарів зі статусом "В наявності". Вартість послуги "Повернення післяплати" (рос.: Наложенный платёж) транспортної компанії "Ін-Тайм" складе: 15 грн. +2% від суми переказу. УВАГА! Замовлення на суму до 150 грн. відправляємо лише на умовах 100% передплати.
  • Миттєва розстрочка - ПриватБанкДля замовлень від 300 грн.
  • Оплата частинами - ПриватБанкДля замовлень від 300 грн.

Гарантія:

Гарантійний термін:
1) 30 днів - на увесь якісний товар зі збереженням початкового вигляду;
2) 30 днів - на товар із виробничим дефектом (кошти повертаються впродовж 3-7 днів після повернення - час, неохідний на екпертизу);
3) 90 днів - на рюкзаки та сумки "Dr.Kong" за умов збереженням початкового вигляду.

Шановні покупці! Відповідальність за пошкодження під-час транпортування несе транспортна компанія! Гарантійний термін на такі пошкодження не розповсюджується!
РЕКОМЕНДУЄМО:
1) Перевіряйте товар у відділенні разом із співробітником транспортної компанії.
2) Якщо Ви помітили дефекти пакування чи битий/поламаний товар при відкритті посилки на складі транспортної компанії, обов'язково оформіть Акт рекламації разом із співробітником, наполегливо попросіть долучити фотозвіт та сфотографуйте усі дефекти посилки самостійно.
3) ОБОВ'ЯЗКОВО зв'яжіться з нами для супроводження спору, підкажемо як діяти! Tel. & Viber: +380 935-117-961

Регіони доставки:

  • Україна:
    • Івано-Франківська область
    • Волинська область
    • Вінницька область
    • Дніпропетровська область
    • Донецька область:
      • Єнакієве
      • Бахмут
      • Горлівка
      • Донецьк
      • Дружківка
      • Костянтинівка
      • Краматорськ
      • Макіївка
      • Маріуполь
      • Слов'янськ
    • Житомирська область
    • Закарпатська область
    • Запорізька область
    • Київ
    • Київська область
    • Кіровоградська область
    • Луганська область
    • Львівська область
    • Миколаївська область
    • Одеська область
    • Полтавська область
    • Рівненська область
    • Сумська область:
      • Конотоп
      • Суми
      • Шостка
    • Тернопільська область
    • Харківська область
    • Херсонська область
    • Хмельницька область
    • Черкаська область
    • Чернівецька область
    • Чернігівська область